maandag 13 februari 2012

Trommeltjes

Wieke van Keulen heeft een leuke give away. Een prachtig trommeltje. Nou ben ik meestal niet zo'n geluksvogel bij te winnen dingen maar dit lokte toch weer aan. Vorig jaar kreeg ik een trommeltje van V.erkade. Toen de inhoud opgegeten was, heb ik het nog een tijdje als koekjestrommel gebruikt, maar dat is aan mij niet zo heel erg besteed.





Ik heb een onzichtbare volger.........  Volgens mijn dashbord heb ik er één meer dan op de foto's.
Iemand een idee hoe dat kan. Met het aantal volgers dat ik heb word je extra gemist natuurlijk.




Bij "Blij met draadjes" vond ik al een tijdje terug al een leuk patroontje. "Sterbloem granny square"
Omdat ik nog geen wol voor het kussen had kunnen halen en ik heel nieuwsgierig was hoe de sterbloem er in het echt uit zou zien,  heb ik het dus maar vlug geprobeerd. Hij moet nog wel even opgespannen worden.
Bij haar vind je ook heel veel hartjes.  Mocht je nog wat nodig zijn voor Valentijn.



Groetjes van Thea


7 opmerkingen:

  1. Grappig hoor Thea, om opeens je naam te zien. Je sterbloem is erg leuk. Wat een leuke give-aways laat je zien, ken er eentje van; je raadt wel welke...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    Hartelijk Welkom op mijn blog! Ik zie dat je je als volger gemeldt hebt. Ik maak er een wederkerigheid van, ik zie dat we tegelijk begonnen zijn met bloggen.
    Je staat bij mij met een anoniem account in de volgersgroep, dat betekent dat je helemaal achteraan i.p.v. vooraan neergezet wordt.
    Dan val je niet op. Ik zeg dit even voor het geval je je ook elders aanmeldt, tenzij je dit anoniem wilt.
    Toevallig scrollde ik net weer even door mijn volgers en zo viel je me op.

    Maar je bent echt een handwerkmens, zie ik. Leuk. Ik doe het af en toe ook, maar niet vaak. Heb het vroeger wel veel gedaan. Op mijn blog zullen wonen en bloemen en natuur de hoofdmoot zijn.

    Ik zal maar zeggen, tot blogs en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, bedankt voor je reactie op mijn blog. Erg leuk!
    En welkom als volger, natuurlijk!
    Ik ga jou ook volgen.
    Dat haken vind ik zo knap, het lukt mij nog niet zo goed.
    Tot blogs!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,

    Je had een reactie op m'n blog gezet, zodoende ben ik even komen buurten bij je. Wat een leuk blog heb je opgezet zeg, ik ga je volgen via m'n Google Feeds, dan mis ik geen enkel berichtje van je.

    Fijne dag!
    Groetjes
    Miriam (Creatief-Miriam)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Thea,

    Aan de rechterkant op mijn blog staat een wit plaatje met een kat, als je daar op klikt kom je als het goed is in je eigen mailprogramma terecht en kun je me mailen, zo werkt het althans op mijn computer.
    Ik hoor wel als dat niet lukt. groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen