donderdag 8 maart 2012

"Hoog bezoek"


xox xox xox xox xox xox xox xox xox xox



Als ik uit de auto stap hoor ik het meteen.

Harde geluiden, ze komen van achter ons huis.

Nieuwsgierig loop ik om en zie een grote koppel vogels die in de oude bomen achter ons huis is neergestreken.

Af en toe houden zich even stil als er een hond met z'n baas langs komt.

Met ons simpele fototoestel is het niet zo goed te "vangen" , het werd ook al wat schemerig.

Nieuwe volgers, fijn dat jullie er zijn !!

Welkom aan Jacqueline van Home fourteen en Linda van Minimoek en Rita van der Meer (zien we vast binnenkort)

Groetjes, Thea



11 opmerkingen:

  1. Wat zijn het er veel en wat zullen ze een lawaai geproduceerd hebben..zijn ze nu weg???
    Het is altijd mooi om te zien, wie weet op doortocht...dan komt de lente er vast aan.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel vogels! Die zullen inderdaad wel veel lawaai meenemen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, zoveel vogels die even achter je huis neerstrijken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat een kabaal gegeven hebben zo'n hele zwerm, ik moet dan altijd aan de film The Birds van Hitchcock denken, die zag ik toen ik nog vrij jong was stiekem en ik heb er nog een trauma van vond hem doodeng ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gezicht welke soort vogel was het?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zoveel vogels! Ik kan me helemaal voorstellen dat ze erop los kwetteren!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zo'n mooi gezicht al die vogels. Ik kan ze bijna horen kwetteren! Fijn weekend lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Thea, leuk dat je meedoet met de give away. Ik zal duimen voor jou en de verhuizer ;)
    Fijne zondag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en gevarieerd blog...leuk om je te volgen....van harte gefeliciteerd!!!!!
    Fijne Zondag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea,
    Je hebt mijn give-away gewonnen! Proficiat! Laat je me je adres even weten dan komt het kaarsenpakket zo snel mogelijk naar je toe!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea wat leuk dat je reageerde op mijn blog en ook ik ga je volgen ok !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen